Havebilleder.
Fra : Aksel Pedersen

Dato : 10-08-04 16:43

Der kommer så mange nyttige spørgsmål og en del gode svar i denne gruppe.
Men måske kan den fremtræde ret kedelig - der er for lidt spektakulært -
synes jeg. Jeg kunne ønske mig flere pæne havebilleder. Det kunne måske
være en idé at starte en ny gruppe: "Haven", hvor man kunne give
hinanden ideer og gode råd.
Jeg synes, at det er mærkeligt at en sådan nyhedsgruppe ikke findes
allerede.
Man kan nok på nettet finde flere mere eller mindre kommercielle sider,
men de mangler som regel en del af de friske ideer og anvisninger samt
tillige undertiden let ubehøvlede - ikke mindst mine egne - kommentarer,
vi finder i denne her gruppe.
Sjovt og ofte lærerigt at læse, men som regel lidt kedelig at se på.

Nu har vi jo dk.binaer, hvor man kan indsætte billeder, og det kunne man
jo eventuelt bruge.
Jeg vil selv af og til vise enkelte aktuelle billeder fra: Aksels have,
og jeg vil gerne opfordre andre til noget lignende. Hvis der så kom
spørgsmål, gode råd og kritiske kommentarer, tror jeg at det kunne tjene
til inspiration for os "havetossede".

Venlig hilsen
Aksel

Fra : anders majland

Dato : 10-08-04 17:49

> [...]
> spektakulært - synes jeg. Jeg kunne ønske mig flere pæne
> havebilleder. Det kunne måske være en idé at starte en ny gruppe:

Aller er velkommen til at lave en OTD - se hvordan på
http://www.usenet.dk/otd/

Men trafikken her er nok ikke så stor at det retfærdiggør en opdeling,
og jeg tror også det blive lidt problematisk at oprette en
dk.binaer.have uden stor trafik af havebilleder i dk.binaer.

> Nu har vi jo dk.binaer, hvor man kan indsætte billeder, og det kunne
> man jo eventuelt bruge.

Yep - eller evt kaste billederne op på en hjemmeside og henvise til
billederne herfra.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 10-08-04 20:32

"anders majland" <anders.majland-see.signature@address.invalid> skrev

> Yep - eller evt kaste billederne op på en hjemmeside og henvise til
> billederne herfra.

Man kan også henvise til selve meddelelsen i .dk.binaer, den kan findes ved
at svare på medd. og så kopiere 'det med news: osv.', i dette tilfælde
bliver det:

Jo, lad os få nogle flere fotos og husk så lige at pakke ned i en fornuftig
størrelse.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen