Hjælp til havearbejde
Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 09-08-04 21:59

Hvor finder man det?
Jeg har simpelthen arbejdet for meget i den her sommer og regnen har gjort
min have yderst GRØN. Da jeg ved, at jeg ikke får hverken tid eller overskud
det næste stykke tid, har jeg kigget efter en der kan komme og ordne haven.
Slå græs, flå lidt i ukrudet og ordne lidt bede, fjerne det grønne i
fliserne. Skære et par små buske. Det er ikke en særlig stor have, nogle
ville nok kalde det et frimærke. 60-70 kvm tror jeg.
Der er vel en halv eller hel dags arbejde for en effektiv, men hvordan
finder man en der kan klare sådan en opgave?
Jeg har søgt på hjemmeservice firmaer og anlægs-firmaer. De fleste af deres
link virker ikke, og resten virker som store etablerede virksomheder, hvor
den her opgave simpelthen er for lille.
Nogle der har et godt bud på hvor jeg finder den effektive havemand til
opgaven?
Lokationen er Amager.

Hilsen Nina :)

Fra : Jasper Norman

Dato : 09-08-04 23:59

Hvad med det lokale supermarked. Der hænger ofte sedler ang. børnepasning og
"hjemmeservice". (I hvert fald i nordjylland) Et ekstra lille plus, er at
arbejdet med garanti er sort

/Jasper

Fra : Nette

Dato : 10-08-04 14:58

Hej!

Hvorhenne på amager ?

i mit lokale supermarked - Fakta på Kongelundsvej - hænger ikke mindre
end tre tilbud om hjælp til havearbejde.

Det var måske værd at tjekke (?)

M.v.h.
Nette

Fra : Mark Schiller

Dato : 17-08-04 20:36

10 Aug 2004 06:57:35 -0700, berigede stormlund@hotmail.com (Nette)
dk.fritid.hus-og-have med:

>i mit lokale supermarked - Fakta på Kongelundsvej - hænger ikke mindre
>end tre tilbud om hjælp til havearbejde.

Hænger der også en murer eller en tagmand?

/Mark