Hårde hvidevarer på nettet
Fra : TKL

Dato : 06-08-04 13:03

Hej,

Jeg kan huske at have læst om en hjemmeside, hvor man kunne "bestille" hårde
hvidevarer og selv angive en maks. pris på varerne. Det virkede ved, at det
var op til forhandlerne selv at vurdere, om de ville sælge den pris, man
havde sat. Kender nogen web-adressen på ovennævnte hjemmeside???

Hilsen Thomas

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-08-04 13:36

TKL fik på mystisk vis skriblet følgende:

www.peterspris.dk

/Jakob

Fra : Michael

Dato : 06-08-04 14:17

www.peterspris.dk

Men ofte kan du forhandle bedre priser "direkte". Tal evt. med
http://www.kai-berntsen.dk, de levere varer over hele landet, til meget
konkurrence dygtige priser.

Mvh

Michael

Fra : Kathrine

Dato : 07-08-04 23:03

"Michael" skrev:

> Men ofte kan du forhandle bedre priser "direkte". Tal evt. med
> http://www.kai-berntsen.dk, de levere varer over hele landet, til
meget
> konkurrence dygtige priser.

Jeg har lige opnået en besparelse på 32% på en vaskemaskine og en
tørretumble gennem Peterspris.dk. Større rabat skal man vist ikke regne
med.
--
Kathrine

Fra : Jørn Vind

Dato : 06-08-04 16:12

Hej Thomas - måske er det nedenstående link du mener:

http://www.peterspris.dk/

Held og lykke med dit køb.

Mvh

Jørn Vind

Fra : LazyBoy

Dato : 07-08-04 09:21

Jeg prøvede Peters pris...
Det var også godt nok, men havnede her : www.billigehvidevarer.dk
idet de havde en 5 år's "billig" ekstra tillægs forsikring !!

Og prisen var næsten den samme...

Fra : TKL

Dato : 09-08-04 09:11

Tak for jeres indlæg!