støbning af gulv på eksisterende krydsfine~
Fra : ...

Dato : 01-08-04 20:37

Hej NG

Jeg er begyndt at kigge på et ældre badeværelse.
Da der, i min tid, har været bagfald vil jeg gerne have rettet det.
Jeg har tænkt mig at støbe oven på det eksisterende gulv, som jeg har renset
af ned til krydsfineren. Krydsfineren er 21 mm plader, så vidt jeg lige kan
se. Rummet er 1,8 X 3,2 meter.
Jeg har mulighed for at lægge ca. 35 mm beton på, lidt mere hvor det bliver
tykkest, men er det nok ?
Jeg kan jo smide et armeringsnet i for at der ikke skal opstå revner, men
jeg syntes selv at 35 mm virker lige i underkanten.

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 02-08-04 17:15

.... wrote:
> [...]
> Jeg kan jo smide et armeringsnet i for at der ikke skal opstå revner, men
> jeg syntes selv at 35 mm virker lige i underkanten.
Ja du skal bruge et par cm mere.
Du kan jo tage krydsfineren af og flytte den ned mellem bjælkerne eller
brug svalehaleplader i stål.

--
Niels