underlig blandingbatteri med timer? hvor?
Fra : Flemming Ebbesen

Dato : 01-08-04 10:25

Hejsa, jeg har 2 teenagere som begge meget godt kan lide at gå i bad og det
er jo godt nok, problemet er bare at det jo taget mindst 1 time hver gang,
medmindre deres kærester er med så tager det længere...

Vi var jo på ferie og i den lejlighed var der sådan en smart blandingbatteri
som man skulle trykke på for ca hver 2 minut (lissom i svømmehaller) så
der gad de sku ikke være ret længe for det var jo bøvlet...

Så hvor finder man sådan nogle? Jeg syntes aldrig jeg har set dem i
diverse byggemarkeder, men kunne jo se at de findes.

Hilsen Flemming Ebbesen

Fra : Ulrik

Dato : 01-08-04 12:23

Er det ikke samme system som i idrætshaller ?

Man trykker, og så løber vandet et stykke tid hvorefter det lukker igen ?
På den måde sikrer man også at der bliver lukket for vandet.

Mvh Ulrik

Fra : Flemming Ebbesen

Dato : 01-08-04 14:41

jo præsis..

/flemming

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 01-08-04 22:11

> [...]
>
> Så hvor finder man sådan nogle? Jeg syntes aldrig jeg har set dem i
> diverse byggemarkeder, men kunne jo se at de findes.

En af mine venner har løst problemet på en anden måde, han har sat en slange
på bruseren der er så kort at den ikke kan nå op til "holderen" så bliver
man hurtig træt af at holde bruseren
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 02-08-04 17:34

On Sun, 1 Aug 2004 11:24:59 +0200, "Flemming Ebbesen"
<flemming@mubi.dk> wrote:

> [...]
>
>Så hvor finder man sådan nogle? Jeg syntes aldrig jeg har set dem i
>diverse byggemarkeder, men kunne jo se at de findes.

Du skal nok ind til en "prof" VVS-mand, som sikkert kan skaffe sådan
nogle her: http://www.cma-armatur.dk/

KS