Billigevinduer.dk eller billigbyg.dk
Fra : Anton

Dato : 27-07-04 10:20

Hej
Nogen der kender, eller har erfaring med, Billigbyg.dk eller
billigevinduer.dk?
Jeg tænker på om de er seriøse, og om deres produkter, primært vinduer, er
gode.

mvh
Anton

Fra : Vilhelm Johansen

Dato : 27-07-04 12:46

"Anton" <anton_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> billigevinduer.dk?
> Jeg tænker på om de er seriøse, og om deres produkter, primært vinduer, er

Kender dem ikke, men har lige handlet hos www.danske-vinduer.dk - og det kan
jeg godt anbefale.

De var billigst i det jeg skulle bruge (jeg købte vinduer der er malet, med
alu-lister og energi-glas). Vinduerne er i øvrigt malet med olie-maling.

De giver en god service, og ikke mindst, hele 10% kontant rabat !

Hilsen Vilhelm

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 27-07-04 15:49

> [...]
> alu-lister og energi-glas). Vinduerne er i øvrigt malet med olie-maling.
>
> De giver en god service, og ikke mindst, hele 10% kontant rabat !

Dittojeg kan også anbefale dem,vi har fået fordør fra dem, pænt arbejde, der
var kun en enkelt liste der var en lille revne i, jeg ringede til dem og fik
6 nye lister skåret i de præcise mål og 500,- i arbejdsløn til selv at
skifte dem.

Stefan