Leje af gulvafhøvler, priserfaringer søges~
Fra : Ukendt

Dato : 25-07-04 10:06

Hej med jer,

Er der noget med at det godt kan betale sig at give en højere lejepris da
det så må formodes at slibepapiret er billigere?? (Lige hørt det)

Eller er det noget vås??

Hvad koster det for en weekend/en dag sådan ca?

MVH

Bo

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 25-07-04 10:52

On Sun, 25 Jul 2004 11:06:28 +0200, "Bo" <ejsmb(a)privat.dk> wrote:

>Hej med jer,
>
>Er der noget med at det godt kan betale sig at give en højere lejepris da
>det så må formodes at slibepapiret er billigere?? (Lige hørt det)

>Eller er det noget vås??

Der findes ikke faste priser på hverken papir eller maskine, så det
kan man ikke svare præcist på uden at kende alle udlejere.

Men jeg tvivler på, at det er helt korrekt, da der er flere penge i at
sælge slibepapir + diverse end i at leje maskiner ud. Desuden vil
udlejerne også gerne sælge petroleum, olie eller lak, maleredskaber,
støvmasker m.v., så det kan som regel bedre betale sig for dem at leje
maskinen flere gange ud til en lav pris end færre gange til en høj
pris. Og sidst men ikke mindst er det jo også et spørgsmål om udbud og
efterspørgsel.

>Hvad koster det for en weekend/en dag sådan ca?
100-300 kr. om dagen, cirka det dobbelte for en weekend

KS

Fra : Lars Gregersen

Dato : 25-07-04 16:29

On Sun, 25 Jul 2004 11:51:42 +0200, kelds99@yahoo.dk wrote:

> [...]
>sælge slibepapir + diverse end i at leje maskiner ud. Desuden vil
>udlejerne også gerne sælge petroleum, olie eller lak, maleredskaber,

Nemlig! Husk i den forbindelse at det godt kan betale sig rent faktisk
at tælle alt de slibepapir op man får med - mens man stadig står i
forretningen. Der er jo for sent at brokke sig når man kommer tilbage
og finder ud af at de ikke kunne tælle...

Lars

Lars Gregersen
www.rndee.dk
lg @ rndee.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-04 16:52

> [...]
> forretningen. Der er jo for sent at brokke sig når man kommer tilbage
> og finder ud af at de ikke kunne tælle...

Tak for de gode råd og prisind.

Jeg ringer til et par stykker i morgen også ser vi hvad der dukker op af
priser.

MVH

Bo