Lavasten
Fra : Jasper Norman

Dato : 24-07-04 00:06

Hej.

Jeg har just fået mig en gasgrill. Jeg har købt ekstra lavasten, da jeg ikke
troede at der var nogle med grillen. Det var der nu alligevel, men mange af
dem var så små at de faldt igennem risten! Nå, men jeg skal vel have lidt
ekstra store lavasten på risten, men hvor mange? Fyren i "Råd & Dåd"
fortalte at stenene efterhånden bliver "trætte" og mister evnen til at holde
og fordele varmen. Hvor lang tid / hvor mange "madlavninger" kan jeg regne
med at kunne bruge de samme sten?

Mvh

Jasper

Fra : Jørgen

Dato : 24-07-04 21:25

der skal ikke være flere end det lige dækker flammerne

Hilsen
Jørgen

Fra : Mark Schiller

Dato : 27-07-04 09:17

Sat, 24 Jul 2004 22:25:17 +0200, berigede "Jørgen" <js3@c.dk>
dk.fritid.hus-og-have med:

>der skal ikke være flere end det lige dækker flammerne

Ved du også, om man kan bruge de samme sten som akkumulatorer på en
sauna-varmer?

/Mark