Vin adresse.
Fra : Jens Jensen

Dato : 20-07-04 22:58

Hej .
Er der nogen der kender adressen på en hjemmeside til en vinklub der
beskæftiger sig med vindyrkning i Danmark.
Man kan skrive ind med problemer og få saglige svar.
På forhånd tak.
MVH.
Jens

Fra : Ole Jensen

Dato : 20-07-04 23:02

Jens Jensen <blaaregnvej@pc.dkFJERNDETTE> wrote:

> [...]
> beskæftiger sig med vindyrkning i Danmark.
> Man kan skrive ind med problemer og få saglige svar.

Hej

Prøv http://www.vinavl.dk/

Der kan du i hvert fald læse lidt om dansk vindyrkning.

mvh
Ole-J

Fra : Jens Jensen

Dato : 21-07-04 22:20

Re. Vinadresse.
Jeg siger tak til Ole Jensen og Kim Rasmussen.
Det var oles adresse jeg søgte, men tak begge to.
MVH.
Jens

Fra : kim rasmussen

Dato : 21-07-04 08:46