Jeg ved godt der er den forkerte gruppe.
Fra : Kim

Dato : 18-07-04 11:29

Indlægget burde nok være lagt i dk.snak.mudderkastning. Kæresten og jeg
købte hus for 1 år siden, ingen problemmer i det. Men idag skulle jeg rive
fliserne ned ude i køkkenet. De var fand... sat op med silicone og de var
sgu næsten ikke til at få ned, det har taget ca 1 time for de første 8 m2,
det kan man sgu ikke være bekendt over for sine med mennesker.
Nå men tilbage til arbejdet,.jeg skulle bare af med min galde.

Kim

P.S. Ved svar via mail, fjernes XX fra mail adressen.

Fra : Flemming Ebbesen

Dato : 20-07-04 09:44

"Kim" <vildsiXX@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Med venlig hilsen
> Kim
>
> P.S. Ved svar via mail, fjernes XX fra mail adressen.

ja kender det kun alt for godt, ham der har haft det hus her før os havde
det meget sjov med silikone og mega store søm (skyggetov var eks. sat op med
10 cm lange søm)....

/flemming

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 20-07-04 23:03

"Flemming Ebbesen" <flemming@mubi.dk> skrev>
> [...]
> det meget sjov med silikone og mega store søm (skyggetov var eks. sat op

Jeg må så straks advare dig om, ikke at trække dem ud: huset vælter!!!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 21-07-04 00:07

Preben Riis Sørensen wrote:
> "Flemming Ebbesen" <flemming@mubi.dk> skrev>
>
> Jeg må så straks advare dig om, ikke at trække dem ud: huset
> vælter!!!

Og husk ikke at fjerne byggestilladset, før der er blevet tapetseret.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin