Fyr der kan tage 1 meter stykker
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 16-07-04 21:54

Hej

Jeg har fået leveret en del affaldstræ fra nedbrydning (12-13 af de store
containere Og derfor vil jeg have et "nyt" brugt fyr der kan tage nogle
større stykker end de 60 cm som det kan tage nu. Meget gerne omkring 1-1,3
meter, men hvad skal jeg kigge efter?

Stef

Ps. hvis der er nogle i 8900 området der mangler lidt til vinteren kender
jeg en der kan levere, but beware der er sgu meget i sådan en container.

Fra : tnf

Dato : 16-07-04 23:09

Måske et gammelt halmfyr var sagen..

Der kan der da være noget i.

Kan godt ske jeg muligvis er interessert. Bor i hobro.

Mvh Martin

Fra : anders majland

Dato : 16-07-04 23:20

> Kan godt ske jeg muligvis er interessert. Bor i hobro.
Og jeg bor 15-20min vest for Hobro

Smid gerne mere info på en email.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 16-07-04 23:51

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]
> kan tage nogle større stykker end de 60 cm som det kan tage nu. Meget
> gerne omkring 1-1,3 meter, men hvad skal jeg kigge efter?

Kig efter en sav. Så giver det varme to gange. ;)

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 17-07-04 08:25

> Kig efter en sav. Så giver det varme to gange. ;)

Tro mig det her kommer til at give varmen MANGE gange inden det er savet op,
og jeg har vist de save der skal til pt. (hvis man altså nogensinde har
værktøj nok Der var en af de andre der havde fået der var gået i gang
med en fuktsvans Han lånte en motorsav, så gik det lidt nemmere.

Stef

Fra : Jan & Lisbeth

Dato : 17-07-04 13:23

> [...]
> jeg en der kan levere, but beware der er sgu meget i sådan en container.

Pris?

Lisbeth

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 17-07-04 22:26

Pris på træet? Det er sgu gratis, det er derfor jeg har fået 13 læs Og
min grund ligner et bombet lokum. Deres alternativ er deponeringen og der
skal de betale for at komme af med det. Alternativt kan du jo altid hente en
trailer fuld eller 15 hos mig for 50,- stk men husk en god sav!

Stef

Fra : tnf

Dato : 18-07-04 13:56

uanset størrelsen på traileren??

Mhv Martin
Der kører med en 2700 kg (total) trailer... :)

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 18-07-04 14:45

Vi kan da godt sige du skal betale 100 for en boogie trailer , for selv
om du har en stor trailer så er den bette ifht. en 3x4x8 (ca. tal) container

Stef