Ny Skorsten
Fra : tnf

Dato : 15-07-04 17:58

Hej

Jeg skal i forbindelse med køb af egendom, have lavet nyt fyrrum.

Så vil jeg høre om nogen ved hvad det vil koste i materialer at mure en
skorsten på ca 5
meter i de her isokerne blokker, samt mursten udenom, over tagrygningen.

Mvh Martin

Fra : Søren Ramlov

Dato : 15-07-04 19:58

"tnf" <tnf@buffernetNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skorsten på ca 5
> meter i de her isokerne blokker, samt mursten udenom, over tagrygningen.

Du kan selv lave beregningen inde på isokerns hjemmeside.
Og du kan sagtense lave det selv, da det er ligesom at bygge med
legoklodser.

Held og lykke samt god arbejdslyst

mvh
Søren

Fra : Jesper Hansen

Dato : 16-07-04 13:32

> Du kan selv lave beregningen inde på isokerns hjemmeside.

Jeps - deres pris er godt nok uden moms, men hvis du kigger dig for skal
du nok kunne få det til samme pris som beregneren kommer frem til incl.
moms.

Mvh

Jesper