"Hule" klinker.
Fra : Ukendt

Dato : 14-07-04 12:47

Jeg byggede hus for ca. 4 år siden med gulvvarme overalt samt klinker i
enkelte rum. Jeg har efterhånden fundet en del klinker, der lyder hult, når
man banker på dem. Ikke på hele klinken men dele af den - i hjørnet, på
midten o.s.v.
Jeg har ladet mig fortælle, at årsagen nok skal findes i, at gulvvarmen er
blevet tændt, inden limen har tørret helt ind. Det kan vel ikke skyldes
f.eks. myrer?
Findes der et godt råd til at "kurere" disse klinker ud over at tage dem op?

Mvh.
Jan Andersen

Fra : Calle.

Dato : 14-07-04 16:15

Jan Andersen wrote:
> [...]
> vel ikke skyldes f.eks. myrer?
> Findes der et godt råd til at "kurere" disse klinker ud over at tage

Enten er det sket ved at varmen er tændt for tidligt (som du selv skriver)
eller du har sparet på fliseklæben. 3. mulighed er, at fliserne er lagt
inden gulvet var ordentligt gennemtørt.

--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 14-07-04 17:35

> [...]
> eller du har sparet på fliseklæben. 3. mulighed er, at fliserne er lagt

Men hvad gør jeg ved problemet?

Mvh.
Jan

Fra : anders majland

Dato : 14-07-04 20:11

> Men hvad gør jeg ved problemet?

Ignorerer det indtil de måske går løse eller knækker ...

(Og sørg for at få fat i nogle ekstra)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Calle.

Dato : 14-07-04 22:31

Jan Andersen wrote:
> Men hvad gør jeg ved problemet?

Der en nok ikke det store at gøre, uden at skulle have den gamle op, med
fare for den går itu. Men har du en rest er problemet jo ikke så stort.

--
Calle.

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-04 07:57

"Calle." <Fake@Fake.Fake> skrev i en meddelelse

> Der en nok ikke det store at gøre, uden at skulle have den gamle op, med
> fare for den går itu. Men har du en rest er problemet jo ikke så stort.
>
> --
> Calle.

Tak for hjælpen.

Mvh.