Vaskemaskine...
Fra : S@ndman

Dato : 14-07-04 09:57

Hejsa,

Vores vaskemaskine er brændt af.....jeg vil i den
forbindelse høre hvilket mærke jeg skal købe??

I første omgang er prisen ikke altafgørende, men
er interesset i hvilket mærke man skal vælge...

Jimmy

Fra : JEY

Dato : 14-07-04 10:25

> Vores vaskemaskine er brændt af.....jeg vil i den
> forbindelse høre hvilket mærke jeg skal købe??
>
> I første omgang er prisen ikke altafgørende, men
> er interesset i hvilket mærke man skal vælge...

Du går ikke galt i by'en med en Miele

Hilsen
JEY (ejer af en Miele w 25222)

Fra : S@ndman

Dato : 14-07-04 10:28

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du går ikke galt i by'en med en Miele
>
> Hilsen
> JEY (ejer af en Miele w 25222)

Det var også umiddelbart Miele jeg ville kigge på....

Jimmy

Fra : mcloud

Dato : 14-07-04 10:39

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> "JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var også umiddelbart Miele jeg ville kigge på....
>
> Jimmy
>
> hej
Jeg ville også se på en Miele
mvh
mcloud

Fra : S@ndman

Dato : 14-07-04 10:48

"mcloud" <raski@dbmail.dk> skrev i en meddelelse

> "S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville også se på en Miele
> mvh
> mcloud

Så kom prisaspektet - men er de så gode til prisen...??

Jimmy

Fra : JEY

Dato : 14-07-04 13:54

> Så kom prisaspektet - men er de så gode til prisen...??

Det er vaskemaskinen over alle vaskemaskiner... (bare sprørg min kone). Hvis
du ønsker at prutte den ned i pris, skal du skal ikke købe den i e*giganten
(de er og bliver bare nogle sv*n med deres priser, men prøve din lokale
forhandler eller vaskemaskine reparatør, du kan sikkert hente en hel del
rabat hjem på den måde... Jeg fik min miele W 2522 som har en udsalgspris på
11.000 - 12.000 ned på 8.800. Det er forsøget værd !

På forhånd held og lykke med dit valg af vaskemaskine !!

Fra : S@ndman

Dato : 14-07-04 14:19

> [...]
> rabat hjem på den måde... Jeg fik min miele W 2522 som har en udsalgspris

> 11.000 - 12.000 ned på 8.800. Det er forsøget værd !

Jeg har lige pruttet El-Giganten 33% på emfang, indbygningsovn og
induktionsplade...

Hvilken svarer til din W 2522??

Jimmy

Fra : E. Jensen

Dato : 14-07-04 16:08

> Så kom prisaspektet - men er de så gode til prisen...??
>
> Jimmy

Jeg ville undersøge hvor prisniveauet er bl.a.
www.hvidevarerpriser.dk

og så kan du jo se om du kan presse prisen yderligere på www.peterspris.dk

venlig hilsen
E. Jensen

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 14-07-04 17:23

"E. Jensen" <ecj@of-ir.dk> skrev i en meddelelse

> "S@ndman" <sandman@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg ville undersøge hvor prisniveauet er bl.a.
> på www.hvidevarerpriser.dk
>
> og så kan du jo se om du kan presse prisen yderligere på www.peterspris.dk

Tyskland - www.guenstiger.de !

mvh
Bendt

Fra : Kevin Steffer

Dato : 14-07-04 11:38

On Wed, 14 Jul 2004 10:57:29 +0200, S@ndman wrote:

> [...]
> forbindelse høre hvilket mærke jeg skal købe??
>
> I første omgang er prisen ikke altafgørende, men
> er interesset i hvilket mærke man skal vælge...

AEG - vores valg - super maskine til prisen.
-kevin

Fra : S@ndman

Dato : 14-07-04 12:14

"Kevin Steffer" <newsmail@steffer.dk> skrev i en meddelelse

> AEG - vores valg - super maskine til prisen.

Hvilken AEG?

Jimmy

Fra : O. Hansen

Dato : 14-07-04 12:01

"S@ndman" <sandman@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> forbindelse høre hvilket mærke jeg skal købe??
>
> I første omgang er prisen ikke altafgørende, men
> er interesset i hvilket mærke man skal vælge...

Siemens.
/Ove

Fra : S@ndman

Dato : 14-07-04 12:14