Hvad betyder mk-godkendt når vi snakker gi~
Fra : ss

Dato : 14-07-04 06:09

hejsa

Jeg skal briuge nogle billige gipsplader som jeg skal bruge i mit skur, og
skal derfor have nogle
billige plader og har fundet nogle gipsplader til 49 kr, hvor der står at de
ikke er MK-godkendt, men hvad betyder det ?

SS

Fra : Dennis

Dato : 14-07-04 07:44

> [...]
de
> ikke er MK-godkendt, men hvad betyder det ?

Google er din ven

http://www.gyproc.dk/gyproc/content.nsf/docsById/5E15C4D755B213ABC2256DAB002D5E59?OpenDocument&m=mgmcme

Mvh Dennis

PS: Nej jeg aner intet om gipsplader.. Ville bare se om jeg kunne finde det
på 1 minut *GGGG*..