Rød asparges-kartoffel !!!
Fra : J.A.

Dato : 11-07-04 20:01

Hej

Håber at nogen kan hjælpe mig !

Jeg søger navnet på en kartoffel, som vi havde i vores have for mange år
siden.

Det er en aspargeskartoffel, som er rød.

Er der nogen, som kender denne ?

Alle jeg har talt med kender den ikke !

På forhånd tak

Jim

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 11-07-04 20:44

J.A. skrev:

>Jeg søger navnet på en kartoffel, som vi havde i vores have for mange år
>siden.
>
>Det er en aspargeskartoffel, som er rød.

http://www.gastrocorner.dk/webartikler/gastroartikler.asp?id=63

Er det det du søger?

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : J.A.

Dato : 12-07-04 19:41

Hej

Både og !!!!

Nu har jeg da set på tryk at de findes ! Var begyndt at tvivle lidt, da
ingen kendte dem

Men jeg kunne godt tænke mig at vide, om de havde et specielt navn, så det
måske var nemmere at søge efter dem !!

Men tak for hjælpen

Mvh

Jim

Fra : Asbjørn M. Nielsen

Dato : 12-07-04 20:42

J.A. skrev:

>Men jeg kunne godt tænke mig at vide, om de havde et specielt navn, så det
>måske var nemmere at søge efter dem !!

Du kunne jo sende en mail til redaktøren af den link jeg gav dig. Står
nederst på siden.

--
Asbjørn M. Nielsen

Fra : J.A.