Montering af stænkplade
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 10-07-04 20:42

Købte en stænkplade i Bauhaus samt nogle klisterværk til montering af denne.

Søgte på Nettet om, hvordan man rent faktisk monterer en sådan en, og kom
til DR's:
http://www.dr.dk/handyman/raad/uds_5/thomas_de_tips.htm
hvor der står, at man skal bruge alm. silikone.

Skal jeg bruge Bauhaus speciallim, eller som DR angiver alm. silikone?

Vh, Lars.

Fra : kelds99@yahoo.dk

Dato : 10-07-04 21:19

On Sat, 10 Jul 2004 21:42:25 +0200, "Lars Bonnesen"
<noone@none.invalid> wrote:

> [...]
>hvor der står, at man skal bruge alm. silikone.
>
>Skal jeg bruge Bauhaus speciallim, eller som DR angiver alm. silikone?

Du kan bruge beggge dele, det skal nok blive hængende, hvis grunden er
i orden. (Bauhaus´speciallim er formentlig bare en almindelig
montagelim)

KS

Fra : Fam. Olsen

Dato : 10-07-04 21:25

"Lars Bonnesen" <noone@none.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor der står, at man skal bruge alm. silikone.
>
> Skal jeg bruge Bauhaus speciallim, eller som DR angiver alm. silikone?

I mit køkken sidder der en ved komfuret og en ved vasken. De er sat op med
silikone på en glasvævs beklædt væg. Der har de siddet i 5 år uden problemer
indtil videre.

MVH Niels