Reperation af TYVEK undertag:
Fra : Ukendt

Dato : 07-07-04 21:58

Hej med jer,

Jeg har et par mindre huller i vores helt nye undertag!

Hvordan kan jeg rep. det?

En ide er at jeg med nogle små stykker undertag limer en "lus" ind i hullet
men hvilken lim skal jeg bruge?

Alternativer til rep. modtages MEGET gerne.

MVH

Bo

Fra : Morten

Dato : 08-07-04 02:24

"Bo" <ejsmb(a)privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hullet
> men hvilken lim skal jeg bruge?
>
> Alternativer til rep. modtages MEGET gerne.

Min" håndværker havde noget kraftigt tape han satte på der hvor der var
kommet huller - det har holdt udmærket i 5 år nu - prøv at spørge i den
lokale tømmerhandel, de ved hvad det er for noget.
mvh
Morten

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 08-07-04 11:10

> [...]
hullet
> men hvilken lim skal jeg bruge?
>
> Alternativer til rep. modtages MEGET gerne.

Jeg har noget tape til at lappe undertag med. Det er godkendt til formålet.
Du kan købe det hos www.isodek.dk (dog ikke online)
Det koster ca 10 kr/m. Firmaet der laver det hedder vist nok "Haus Profi"
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®