betongulv
Fra : tom

Dato : 27-06-04 09:36

Hvad maler jeg et garagegulv med ?
(vil gerne have det hvidt, så jeg kan finde det jeg taber

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 13:23

"tom" <[FJERN]dsl142004@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hvad maler jeg et garagegulv med ?
> (vil gerne have det hvidt, så jeg kan finde det jeg taber

Der findes en special maling til betongulve ( kan ikke lige huske navnet ).
Prøv og spørg i dit byggemarked.
Den koster ca. 500 kr. for 2½ liter svjh. Den fås ikke i hvid ( så vidt jeg
ved ), men i en meget lys grå.

Gulvet bliver rigtig flot og bagefter og kan vaskes uden problemer og dine
tabte ting, burde være til, at få øje på

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : tom

Dato : 27-06-04 19:40

> [...]
navnet ).
> Prøv og spørg i dit byggemarked.
> Den koster ca. 500 kr. for 2½ liter svjh. Den fås ikke i hvid ( så vidt

500kr/2½l... AUCH

Jeg snakker med byggemarkedet. lys grå er ok...

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-04 20:20

> 500kr/2½l... AUCH
>
> Jeg snakker med byggemarkedet. lys grå er ok...

Ja det er hundedyrt, men resultatet bliver rigtig godt.
Kan trøste dig med, at det dækker ved første overmaling

Mvh. www.tjekmig.dk