Bygning af redskabsrum.
Fra : L@sse

Dato : 26-06-04 12:06

Hejsa, jeg skal til og bygge et redskabsrum til min have.

Jeg har set på mange forskellige typer, men de er som byggesæt og er
meget dyre.
Er der hjemmesider der viser opbygning af disse, med
konstruktionstegninger og meterialelister????

Takker meget Lars Pedersen

Fra : WhoopAss

Dato : 29-06-04 18:46

"L@sse" <my@cure.dk> wrote in news:qtlqd0hs3bdbjb5n12gkpp9fv11vc30i2s@
4ax.com:

> [...]
> meget dyre.
> Er der hjemmesider der viser opbygning af disse, med
> konstruktionstegninger og meterialelister????

Hej Lars

Har du overvejet at tegne en selv, det er ikke så svært som det
umiddelbart lyder, jeg har lige tegnet (og bygget) en dobbeltgarage (90
M2) i træ med saddeltag (betontegl).

Hvis du har en ide om hvad det er du vil lave vil jeg da godt komme med
et par ideer og fif om hvordan du kunne løse opgaven

Mvh

Martin A.

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 29-06-04 20:43

WhoopAss wrote:

> [...]
>
> Hvis du har en ide om hvad det er du vil lave vil jeg da godt komme med
> et par ideer og fif om hvordan du kunne løse opgaven

Det kunne da være sjovt at se din tegning + evt. information om hvad det har
kostet at bygge den.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
Sure, some companies might run successful businesses by making Linux easier

Fra : WhoopAss

Dato : 30-06-04 17:52

> Det kunne da være sjovt at se din tegning + evt. information om hvad
> det har kostet at bygge den.
>
> Mads

Et par billeder samt et par af tegningerne er smidt dk.binaer

Pris ca. 75.000,-
De store samlede udgifter er :

Tag : ca 22.500,-
porte : ca 15.000,- (incl el hejs)
Spær : ca 9500,-

Mvh

Martin A.

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 30-06-04 20:31

WhoopAss wrote:

> Et par billeder samt et par af tegningerne er smidt dk.binaer

Jeg tror jeg mangler tegningerne (bør man iøvrigt ikke
holde sig fra yencode?)

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
I don't say this lightly. However, I really think that the U.S. no longer

Fra : WhoopAss

Dato : 01-07-04 19:23

> Jeg tror jeg mangler tegningerne (bør man iøvrigt ikke
> holde sig fra yencode?)
>
> Mads

Tegningerne er konverteret til jpg (jeg tror ikke der er så mange der kan
se dem i det originale format (Visio))

men kig efter efter "ost" og "syd" "snitplan"

Holde sig fra Yenc ??? hvorfor det, mig bekendt står der ikke noget i
fundats til dk.binaer om at man ikke må bruge yenc.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-07-04 07:22

"WhoopAss" <Whoopass@sol.dk> wrote in message

> Tegningerne er konverteret til jpg (jeg tror ikke der er så mange der kan
> se dem i det originale format (Visio))

Kan du ikke sende Visio filerne til mig på travSNABELAtiscaliDOTdk ?

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 02-07-04 09:59

WhoopAss wrote:

> Tegningerne er konverteret til jpg (jeg tror ikke der er så mange der kan
> se dem i det originale format (Visio))
>
> men kig efter efter "ost" og "syd" "snitplan"

Ja, men jeg tror ikke alle numre viste sig for mig (manglede nummer 3 og 4).

> Holde sig fra Yenc ??? hvorfor det, mig bekendt står der ikke noget i
> fundats til dk.binaer om at man ikke må bruge yenc.

Hmm. Noget med at yenc er "considered harmful". Det er ikke vigtigt.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
It's an incredible con job when you think of it, to believe something now in

Fra : Poul Andersen

Dato : 01-07-04 17:57

Hej Lars
Har du prøvet Jørgen Andersen i Måløv www.j-a.dk
Jeg har dimensionerede et skur via nettet, så prøv linket.

Mvh Poul