Bedste cylinder klipper med bio?
Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 25-06-04 23:56

Hej alle

Jeg ved godt at "den bedste" plæneklipper er blevet diskuteret en del på det
sidste - men jeg har ikke været så meget inde i begreberne, at jeg har kunne
følge ordentligt med.

Nu mener jeg imidlertid at have fået styr på at det jeg skal bruge til mine 200
m² plæne er en (manual) cylinderklipper med bioklip.

Findes der sådan een? Og hvilken model er den bedste? Hvem forhandler dem?

Prisen er ikke så vigtig - men jeg regner med max 1000-1500 kroner - er det
realistisk?

På forhånd tak for hjælpen,

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
Imagine a federal law making it illegal for anyone (including Consumer

Fra : //zlgge

Dato : 26-06-04 13:44

"Mads Bondo Dydensborg" <madsdyd@challenge.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Prisen er ikke så vigtig - men jeg regner med max 1000-1500 kroner - er

Jeg har selv en Johnsored, den koster desværre lidt mere. Men da jeg havde
en plæne der passede i størrelsen til den var jeg super glad for den. Den
virker, som andre af samme type, ved at der er en mikro lille afstand
imellem kniven og cylinderen, så man er fri for den modstand og klapren der
kommer fra knivene i de billige håndskubbere. Man bruger altså kun kræfter
når der klippes græs.

Hvis du er interesseret og vil ofre en slibning på den så er jeg til at
handle med. Den har kun kørt et par år og er altid blevet opbevaret inde i
garagen.

Mvh
//zigge

zigge_snøbela_privat_punktm_dk

(Ålborg)

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 29-06-04 15:40

//zlgge wrote:

> [...]
> kommer fra knivene i de billige håndskubbere. Man bruger altså kun kræfter

Tak for svaret - jeg er på sjælland, så jeg tror jeg holder mig til en butik

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
He who sacrifices freedom for a little comfort, deserves neither freedom nor