Pris på stillads?
Fra : Preben Mikael Bohn

Dato : 22-06-04 21:46

Hej alle, jeg skal til at hjælpe min far med at ordne træværket på hans
gavle. Til det regner jeg med at vi skal bruge et stillads, da det
bliver noget juks med stiger. Husets gavl går vel fra en 4 m til 8 m i
højden (rent gærtværk) og er vel 7-8 m i bredden (også gætværk).

Skal/kan man leje sådan noget? Går ud fra at selve slibningen,
grundingen og malingen snildt kan klares på under en uge, men hvor meget
vil et stilads ca. koste til sådan et arbejde (i storkøbenhavnsområdet)?

Med venlig hilsen Preben

Fra : Per H

Dato : 22-06-04 22:04

On Tue, 22 Jun 2004 22:46:21 +0200, Preben Mikael Bohn
<nospam@nospam.com> skrev:

>Skal/kan man leje sådan noget? Går ud fra at selve slibningen,
>grundingen og malingen snildt kan klares på under en uge, men hvor meget
>vil et stilads ca. koste til sådan et arbejde (i storkøbenhavnsområdet)?

kontakt en trællast der udlejer stillads.

Det er billigere end man ofte forestille sig

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Mads Bondo Dydensbor~

Dato : 23-06-04 09:28

Preben Mikael Bohn wrote:

> [...]
> grundingen og malingen snildt kan klares på under en uge, men hvor meget
> vil et stilads ca. koste til sådan et arbejde (i storkøbenhavnsområdet)?

Husk at stilladset skal sikres korrekt - hvis arbejdstilsynet kommer kan det
let koste kr. 50.000,- i bøde hvis det ikke er (og ja, det er ligemeget at det
er privat og din far, osv).

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg. madsdyd@challenge.dk
There was a time when religion ruled the world. It is known as The Dark Ages.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 23-06-04 09:50

"Preben Mikael Bohn" <nospam@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> grundingen og malingen snildt kan klares på under en uge, men hvor meget
> vil et stilads ca. koste til sådan et arbejde (i storkøbenhavnsområdet)?

Jeg lejede et rullestillads hos www.altima.dk
De har alt indenfor rulle og alm. stilladser, og tilbyder endvidere at sætte
skidtet op.
Men det er ikke helt billigt at overholde loven
Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus 2003®

Fra : Klaus-E. Jensen

Dato : 23-06-04 11:09

> [...]
> grundingen og malingen snildt kan klares på under en uge, men hvor meget
> vil et stilads ca. koste til sådan et arbejde (i storkøbenhavnsområdet)?

Hej Preben!

Jeg har et rullestillads, du kan låne gratis, det er ca. 12 meter højt, og 2
meter langt, selvfølgelig samlet i elementer, jeg har også bøjler, så det
kan fastgøres forsvarligt.
Du kan kontakte mig på 2177-7793, jeg bor på østsjælland.

Hilsen
MTI
v/Klaus-E. Jensen