crockpot eller slow cooker
Fra : jørgen brokopp

Dato : 22-06-04 13:07

Under ophold i Canada og USA,er jeg blevet introduseret i madlavning,i
crockpot og som de også hedder slowcooker.
Er der nogen i dette forum, som ved om såkaldte kan købes i DK,evt.hvor.
på forhånd tak.
JPB

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 22-06-04 13:15

"jørgen brokopp" <brokopp@mail.dk> writes:

> [...]
> crockpot og som de også hedder slowcooker.
> Er der nogen i dette forum, som ved om såkaldte kan købes i DK,evt.hvor.

Prøv at spørge i dk.kultur.mad+drikke. Jeg kan se at der er blevet
spurgt om det før, se evt. her:
http://groups.google.com/groups?q=crockpot+mad+drikke&ie=UTF-8&hl=en&btnG=Google+Search

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt