Indbygningsskab til skabsfryser
Fra : kim

Dato : 21-06-04 20:31

Vi har netop lavet nyt bryggers, hvor skabsfryseren er anbragt i et
indbygningsskab. Men desværre er skabet ikke helt dybt nok, de to forreste
fødder på fryseskabet står kun halvt inde i skabet - halvdelen svæver i
luften.

Kan jeg købe nogle beslag som monteres på indbygningsskabet og hvori
fryserens ben kan stå ? Da døren på fryseren jo nogle gange binder ret
kraftigt, er jeg nervøs for at flå fryseren ud og ned på gulvet.

Kim

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 21-06-04 22:22

> fryserens ben kan stå ? Da døren på fryseren jo nogle gange binder ret
> kraftigt, er jeg nervøs for at flå fryseren ud og ned på gulvet.

Det skyldes at du åbner den lige efter at den er blevet lukket. Vent et par
minutter, så binder den ikke.

Mvh Maria

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 22-06-04 19:17

kim skrev:

> [...]

> fryserens ben kan stå ? Da døren på fryseren jo nogle gange binder ret
> kraftigt, er jeg nervøs for at flå fryseren ud og ned på gulvet.

Forslag 1:
Kunne det være en idé, at lave en ekstra dyb bundplade hvor fryserens
ben så kunne stå ordentlig på? Det er selvfølgelig ikke det kønneste
syn, når sådan en plade stikker lidt udenfor. Men det er trods alt
sikkerheden, det drejer sig om.

Forslag 2:
Hvis de foreste ben trykker på et rimeligt areal, kunne du for at
være helt sikker, skrue et stykke træ på lige foran bagbenene, så
fryseren ikke umiddelbart kan trækkes ud over forkanten af pladen.

Det var to forslag fra mig

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : anders majland

Dato : 24-06-04 23:52

> [...]
> indbygningsskab. Men desværre er skabet ikke helt dybt nok, de to
> forreste fødder på fryseskabet står kun halvt inde i skabet -

Og du har kontrolleret at det ikke er ledningen der er i glemme bag
den - eller en dum placeret stikkontakt ?

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid