Store slibeskiver?
Fra : //zlgge

Dato : 15-06-04 18:33

Hej

Jeg står akut og mangeler nogle slibeskiver (min. Ø310mm) til min
planpudser. Hvis du ved hvor jeg kan skaffe disse i nærheden eller i Ålborg
vil jeg gerne høre om det. Næsten alt kan bruges; brede slibebånd til
gulvslibere, eller andre tilsvarende kvaliteter af slibepapir/lærred. Jeg
kan evt. skære det til så målet passer. Jeg søger noget med korn 40 - 60,
hvor kornene er limet med "den der" brune lim på lærredet eller papiret.
Skiven skal limes på en glat stålskive, så det skal altså være til at påføre
lim bagpå.

Så hvis du ved hvem der sælger den slags...

Mvh
//zigge

PS: De der skiver de har hos H. Nyborg på Ø300mm ER for små.

Fra : tnf

Dato : 15-06-04 18:58

Hej.

Forsøg ved en gulvmand eller så tror jeg at du skal i Råd og Dåd..

tnf

Fra : //zlgge

Dato : 15-06-04 20:58

"tnf" <tnf@buffernetNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Forsøg ved en gulvmand eller så tror jeg at du skal i Råd og Dåd..

Det har jeg prøvet - de slibebånd "min" gulvmand havde, var kun 200mm brede

Mvh
//zigge

Fra : klaus nielsen

Dato : 16-06-04 15:12

hvad med evt at bruge almindeligt smærgellærred eller lign og live
strimlerne sammen ved siden af hinanden. evt på et stykke karton? og så
klippe det i form bagefter...
linierne i samlingerne betyder sikkert ikke noget

mvh klaus nielsen

Fra : Peter Risager

Dato : 17-06-04 18:37

>gulvafslibning aalborg< på google giver mange hits, mon ikke nogen af dem
kan sælge dig nogen skiver?

--
Peter Risager
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and

Fra : //zigge

Dato : 17-06-04 18:51

Takker for svarene - Jeg har nu fundet en leverendør.

Mvh
//zigge