Plextor brænder i win2k???
Fra : Steffan

Dato : 07-05-01 14:57

Hej NG

Jeg har en plextor brænder (8432-IDE) på et Asus A7V bundkort, den sidder på
den sekundære ATA66 controller, men den nægter at brænde noget, jeg kan
sagtens læse CD´er fra den, men altså ikke brænde. Problemerne er med alle
brænderprogrammer, og jeg har hørt at det skulle være noget med en ASPI
driver der ikker up to date, men det er ikke lykkedes mig at finde en
opdateret driver. Jeg bruger på intet tidspunkt den medfølgende ATA100
controller til noget, men driverne er installeret, og jeg kører service pack
1.
Specs:
Duron 700@800
1x6.4GB Quantum
1x13.5GB IBM
1x40GB Quantum
Voodoo5 5500
Live! 1024 player
3Com 905C-TX-M
Terratec TV-kort value
og 2x64 MB RAM

Hvad kan være galt?

Hilsen Steffan

Fra : Tia

Dato : 07-05-01 16:36

Slet VIA 66-driverne og genindlæs WIN2K egne det hjalp mig.

Fra : Nic

Dato : 07-05-01 16:12

Eller hent Aspi4all - den poster jeg i dk.binaer nu

Nic

Fra : Steffan

Dato : 07-05-01 17:01

Jamen tak for alle svarene, jeg har lige installeret den ASPI4all, men kan
det passe at den ikke er lige til at finde inde på adaptecs side? Jeg kunne
kun finde en der villle installeres, hvis man havde adaptec controllere :(

Hilsen Steffan

Fra : Steffan

Dato : 07-05-01 17:04

hmm, det virkede ved at jeg hentede den sidste nye nero, meget underligt,
for der er ikke andre programmer der virker i win2k :) men nu spinder den
bare derudaf, havde ikke en gang rebootet efter at have installeret
aspi4all, men det er lækkert nu :)

Fra : Nic

Dato : 07-05-01 20:40

Derfor postede jeg en der virker med alle :)

Nic