TRegistry
Fra : j_nielsen@alta.dk

Dato : 15-01-01 16:31

Hejsa NG

Jeg har været lidt fraværende et stykke tid men sidder og skal i gang med
registreringsdatabasen. Så jeg startede med at læse et par måneder tilbage
samt den henvisning er er til udvikleren.dk
Umiddelbart er der kun eksempler på HKEY_LOCAL_MACHINE. Det jeg har brug
for er at lave min egen struktur i registreringsdatabasen. Noget i
retningen af
HKEY_LOCAL_MACHINE -> <Programpakke titel> -> <et entry for hvert
sub-program>
Jeg ved ikke om det er illustreret særligt godt, men jeg skal bruge et
hieraki for at holde oplysninger om mine programmer samlet under en
overskrift. Jeg har også kigget lidt på delphi3000.com men der er heller
ikke nogen rigtige gode artikler hvordan man gør det.
Lige nu bruger jeg en hjemmelavet komponent (twinsave) lavet af en
kollega. Den bruger .ini filer til at gemme oplysninger, men der skal
skiftes over til reg-databasen i stedet.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig hurtigst muligt

Jesper