Regedit....
Fra : FreAKAzoid

Dato : 07-05-01 13:12

jeg er totalt newbie inden for VB, så det kan godt være dether er et lamt
spørgsmål ;)
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg opretter en D_WORD-værdi i
registreringsdatabasen?? hver gang jeg opretter en værdi fra VB bliver det
en REG_SZ.

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 07-05-01 22:55

FreAKAzoid skrev:
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg opretter en D_WORD-værdi i
> registreringsdatabasen?? hver gang jeg opretter en værdi fra VB bliver det
> en REG_SZ.

Hvordan gør du? (når det går galt)

Må vi se koden - så er det lettere at finde ud af hvor det går galt!

-------
Tomas

Fra : FreAKAzoid

Dato : 08-05-01 01:10

"Tomas Christiansen" <toc@blikroer.removethis.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan gør du? (når det går galt)
>
> Må vi se koden - så er det lettere at finde ud af hvor det går galt!
>
> -------
> Tomas

Der er jo ikke rigtig noget der går galt, der mangler jo nok bare noget;

Call SaveString(HKEY_CURRENT_USER,
"Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\explorer", "NoDispCPL",
Check1.Value)

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 08-05-01 08:04

FreAKAzoid skrev:
> Call SaveString(HKEY_CURRENT_USER,

....og din SaveString procedure er defineret... Hvordan?

Det er i denne rutinen at hunden ligger begravet.

-------
Tomas

Fra : FreAKAzoid

Dato : 08-05-01 17:14

tak for hintet...jeg er jo som sagt newbie...har fundet ud af det!!