Gnus - ikke slette læste artikler
Fra : FePe

Dato : 30-07-04 14:07

Hvordan kan man få gnus til at gemme alle artikler for en
nyhedsgruppe, sådan at man også kan læse de artikler, som man har
læst? Jeg har ledt meget i custumize-group for gnus og info-filen,
men det er meget svært at finde, hvis der altså findes en metode til
at gøre det.

Mvh FePe.

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 30-07-04 13:27

Due some reason FePe <fepe@SLETtiscali.dk> happened to write:

> [...]
> læst? Jeg har ledt meget i custumize-group for gnus og info-filen,
> men det er meget svært at finde, hvis der altså findes en metode til

Du kan med A-T få gamle indlæg i samme tråd vist. Med /-o får du
mulighed for at se gamle artikler.

/Rasmus

Hidden DOS secret:
add BUGS=OFF to your CONFIG.SYS

Fra : FePe

Dato : 31-07-04 11:20

spam@amagerkollegiet.dk (=?iso-8859-1?q?Rasmus_B=F8g_Hansen?=) writes:

> Du kan med A-T få gamle indlæg i samme tråd vist. Med /-o får du
> mulighed for at se gamle artikler.

Hvad mener du med "/-o"? Der er ikke bundet nogen funktion til "/ o"
eller "/ - o" i min gnus. Og A-T virker kun for enkelte
tråde. Meningen var, at få de artikler, som man har læst tilbage,
eller bare ikke få dem slettet.

Mvh FePe.

Fra : Peter Dalgaard

Dato : 31-07-04 09:45

FePe <fepe@SLETtiscali.dk> writes:

> [...]
> eller "/ - o" i min gnus. Og A-T virker kun for enkelte
> tråde. Meningen var, at få de artikler, som man har læst tilbage,

Er det C-u RET i *Group* bufferen du leder efter?

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N

Fra : Peter Makholm

Dato : 31-07-04 09:38

FePe <fepe@SLETtiscali.dk> writes:

> Hvordan kan man få gnus til at gemme alle artikler for en
> nyhedsgruppe, sådan at man også kan læse de artikler, som man har
> læst?

Man kan godt få gnus til at cache artikler så de bliver gemt
lokalt. Det har jeg dug aldrig prøvet. Men hvis du bare vil læse
artikler fra newsserveren du allerede har læst kan du gøre det ved at
i *Groups*-bufferen trykke 'C-u <RET>' over den gruppe du vil læse
tilbage i.

--
Peter Makholm | Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your
peter@makholm.net | pants and slide on the ice

Fra : FePe

Dato : 31-07-04 15:17

Peter Makholm <peter@makholm.net> writes:

> [...]
> tilbage i.
>
> --
> Peter Makholm | Ladies and gentlemen, take my advice, pull down your

OK, det virker med C-u <RET>. Tak for svarene...

Mvh FePe.