Brænderprogram til X (KDE)
Fra : Jan Vinten

Dato : 20-07-04 11:12

Hej med jer,

Hvilket CD brænderprogram vil i anbefale, at bruge? (under KDE)

Mvh
Jan

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 20-07-04 11:34

Jan Vinten wrote:
> Hvilket CD brænderprogram vil i anbefale, at bruge? (under KDE)

k3b

--
ulrik nielsen
excuse of the day : The electrician didn't know what the yellow cable

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 20-07-04 11:57

Jan Vinten wrote:
> Hej med jer,
>
> Hvilket CD brænderprogram vil i anbefale, at bruge? (under KDE)

Blot så Ulrik ikke er den eneste: k3b.

--
Steen Suder

Fra : Jan Vinten

Dato : 20-07-04 14:00

Hej begge,

Tak skal i have ... det virker perfekt!

/ Jan

Fra : Ivar Madsen

Dato : 20-07-04 14:45

Jan Vinten skrev:

> Hvilket CD brænderprogram vil i anbefale, at bruge? (under KDE)

Bare lidt alternativer.
gcombust og X-CD-Roast
X-CD-Roast bruger jeg selv, og er rimeligt tilfres med den.

BTW så er de alle sammen ikke andet en en GUI skal til cdrecord.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant