Knode og blocklist
Fra : Lasse Jensen

Dato : 13-07-04 19:52

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan blockere afsendere i knode?

--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Ivar Madsen

Dato : 14-07-04 00:42

Lasse Jensen skrev:

> Kan det virkelig passe at jeg ikke kan blockere afsendere i knode?

Nej, der er vist ikke nogen funktion til direkte at blokere for en afsender,
men du kan lave det selv.

1. Hvis det kun er en enkelt, så Opsætning->Indstil
KNode->Nyhedslæsning->Filtre->Ny og så skriver du afsender som "indeholder
ikke" og så får du et filter hvor afsender er filteret fra

Er der flere, så skal du over i Ekstra fanebladet, og sætte den til point <=
1000 derefter så over i scoring og give dem du ikke gider se på score på
+1001 så skulle dem du ikke gider se på, have en score på 1001 og dem med
score på 1001 og over, blive filteret fra.

--
Med venlig hilsen Ivar Madsen
http://milli.dk/webupdate/ nu i version 0.3.3 nogle sider meldtes konstant

Fra : Lasse Jensen

Dato : 15-07-04 21:48

Ivar Madsen wrote:

> [...]
> på +1001 så skulle dem du ikke gider se på, have en score på 1001 og dem
> med score på 1001 og over, blive filteret fra.

Det var da besværligt. Jeg ville hellere have en block sender knap. Men jeg
kan vel prøve et par andre newsreadere her i weekenden.
--
Lasse Jensen [fafler at linuxmail dot org]

Fra : Ivar Madsen

Dato : 16-07-04 08:59

Lasse Jensen skrev:

> Det var da besværligt. Jeg ville hellere have en block sender knap. Men
> jeg kan vel prøve et par andre newsreadere her i weekenden.

Det er ikke så besværligt enda, det er en enkelt gang man lige skal ind og
sætte at man kun vil se indlæg med point under 10000, så er det gjort.
Så når der er en du vil lave point for, eller vil hæve point for så
<Ctrl>+<L> eller hæve point tal så <Ctrl>+<I>

Det giver mulighed for at filtere meget mere advanceret, hvis man vil sætte
flere regler op, men også for at gøre det simpelt, "vil se" / "vil ikke se"