MS Windows
briani 27239
Hente opdateringer til XPhome?
Fra : Olsen

Dato : 09-08-04 21:51

Jeg skal reparere en XPhome (da) maskine for al muligt trojan og virus.

Samtidig vil jeg opdatere den hos Microsoft, men der skal installeres 52
opdateringer!

Ud over at downloade dem alle, er der evt en nemmere metode (zip) ?

\Olsen

Fra : Klaus

Dato : 09-08-04 22:46

"Olsen" <snipnospamSLET@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
52
> opdateringer!
>
> Ud over at downloade dem alle, er der evt en nemmere metode (zip) ?

Bestil en gratis opdaterings CD fra Microsoft.

Klaus

Fra : ///JJ

Dato : 09-08-04 23:40

Olsen wrote:
> [...]
> 52 opdateringer!
>
> Ud over at downloade dem alle, er der evt en nemmere metode (zip) ?

Vente lidt endnu - på at SP2 kommer, så skal du sikkert slet ingen hente.

///JJ

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 10-08-04 02:48

> Vente lidt endnu - på at SP2 kommer, så skal du sikkert slet ingen hente.

Hvornår kommer den?

Emil

Fra : ///JJ

Dato : 10-08-04 07:02

Emil Jensen [2100] wrote:

> Hvornår kommer den?
>
> Emil

Jeg tror faktisk den er kommet, hvis du kigger lidt på indlæggene her i
gruppen. Jeg har ikke selv haft mulighed og tid til at undersøge det.

///JJ

Fra : N_B_DK

Dato : 10-08-04 07:51

Emil Jensen [2100] wrote:

> Hvornår kommer den?
>
> Emil

Den er komemt, kan hentes som netværksudgave nu, skulle komme på WU (windows
update), inden for få dage, muligvis i dag eller imorgen.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Torben

Dato : 10-08-04 08:00

http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24657
--
Mvh Torben

Fra : N_B_DK

Dato : 10-08-04 08:39

Torben wrote:

> http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=24657

Sorry så ikke lige at det skulle være til en dansk version, den kommer i
løbet af 4-5 uger skal man nok regne med.

--
MVH.
N_B_DK