Browser
stl_s 3840
arlet 2470
fonts i IExplorer
Fra : Torsten Lund

Dato : 07-05-01 12:06

Jeg har på et tidspunkt besøg en webside (kan ikke huske hvilken), men
tilsyneladende gjorde den noget ved fontene i IExplore... De er nu lige
pludselig så små at de faktisk er ulæselige... Den eneste løsning indtil nu
har været at få IE til at ignorere den enkelte web pages fontstørrelses, men
det er jo ikke en optimal løsning..

Har andre oplevet det og ved nogen eventulet hvordan man kan få de originale
fontstørrelser igen?? Det er ret generende...

Venligst
/Torsten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 07-05-01 15:45

Mon, 7 May 2001 13:05:57 +0200, skrev "Torsten Lund"
<tlu@remove.this.maxon.dk>:

>Jeg har på et tidspunkt besøg en webside (kan ikke huske hvilken), men
>tilsyneladende gjorde den noget ved fontene i IExplore...

Det lyder mærkeligt.

Vis => Tekststørrelse ?

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - er midlertidig nede.

Fra : Torsten Lund

Dato : 09-05-01 07:41

> Det lyder mærkeligt.
>
> Vis => Tekststørrelse ?
Det har jeg prøvet... Det virkede ikke.. Men for at illustrere, hvad jeg
mener har jeg lavet en posting i dk.binaer under "IE fonte"... Så kan du se
hvad jeg mener.. Det er bare i bunden, hvor skriftypen er meget mindre end
normalt

Venligst
/Torsten