MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
adgang til cryteret fil
Fra : Jakob Værge

Dato : 07-08-04 07:05

Jeg er kommet til at kryptere en meget vigtig fil, med windows XP, og så
geninstalerede jeg windows og derefter kan jeg ikke bruge den.
Jeg har både brugernavn og password men hvad gør jeg?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 08-08-04 22:11

Højreklik på den og vælg at tage ejerskab af filen. Kræver
Administrator privilegier.

Fra : Jakob Værge

Dato : 09-08-04 02:23

Jeg højreklikker og vælger "egengskaber" så vælger jeg "Avanceret" og
"detaljer" så vælger jeg den bruger som jeg vil dele adgangen med og trykker
"tilføj", og så spørger den efter et "certifikat",
Skal jeg oprette sådan et?
Og i så fald hvordan?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-08-04 23:42

Jeg vil formode at det er koden den spørger efter.

On Mon, 9 Aug 2004 03:23:07 +0200, "Jakob Værge"

Fra : Jakob Værge

Dato : 10-08-04 12:06

Nej, der er ingen certificater, og jeg ved ikke hvordan jeg opretter et?