MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Udskriv folderindholt til txt
Fra : Palle Jensen

Dato : 03-08-04 21:09

Hmmm...

Hvad er det nu man skriver i prompten for at få udskrevet indholdet
af en folder til en txt fil?

på forhånd tak...

--
Palle Jensen

Fra : Gevaldi

Dato : 03-08-04 21:13

Palle Jensen skriblede:
> Hmmm...
>
> Hvad er det nu man skriver i prompten for at få udskrevet indholdet
> af en folder til en txt fil?
>
> på forhånd tak...

Vil det være en stor ulempe for dig at se nogle
timer tilbage her i gruppen, for spørgsmålet er
blevet besvaret i tråden der hedder:
PrintDirectory

--
/Gevaldi

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-08-04 07:11

Den 03 aug 2004 mumlede Gevaldi noget i denne stil:

> Vil det være en stor ulempe for dig at se nogle
> timer tilbage her i gruppen, for spørgsmålet er
> blevet besvaret i tråden der hedder:
> PrintDirectory

Njøeee... Jeg skimmede faktisk, men print directory opfattede jeg
faktisk som værende et andet emne. Sorry. Vi læser alle forskelligt,
og du dør nok ikke af at lave en henvisning.

--
Palle Jensen

Fra : Finn Brodersen

Dato : 03-08-04 21:16

Hej

Jeg skriver normalt

dir > output.txt

se også

dir /?

for optioner

Finn

Fra : Palle Jensen

Dato : 04-08-04 07:12

Den 03 aug 2004 mumlede slet VALKV noget i denne stil:

Tak for venligt svar

--
Palle Jensen

Fra : Per Riber

Dato : 03-08-04 22:10

I indlægget: Xns953AE14F05A59Chewbacca@62.243.74.163,
skrev Palle Jensen <palle.jensen@tiscali.dk>:

> Hvad er det nu man skriver i prompten for at få udskrevet
> indholdet af en folder til en txt fil?

F.eks.

dir > indhold.txt

mvh Per