MS Windows
briani 27239
Edit af opstart
Fra : Kim Jespersen

Dato : 02-08-04 18:10

Hej NG

Jeg har glemt kommandoen til at redigere i hvilke programmer der skal
startes sammen med Windows.
Den kommando er guld værd, så jeg håber i kan hjælpe.

Hilsen
Kim

Fra : Fynbo

Dato : 02-08-04 18:18

"Kim Jespersen" <kim.jespersen@wSeTbOsPpSePeAdM.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> startes sammen med Windows.
> Den kommando er guld værd, så jeg håber i kan hjælpe.

msconfig

Fynbo

Fra : Kim Jespersen

Dato : 02-08-04 18:25

Fynbo wrote:

> msconfig
>
> Fynbo

Kanont takker

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-04 18:39

Kim Jespersen skrev:

>Jeg har glemt kommandoen til at redigere i hvilke programmer der skal
>startes sammen med Windows.

Hvilken windowsversion?
--
Knud

Fra : Kim Jespersen

Dato : 02-08-04 18:42

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Hvilken windowsversion?

Xp og det var Msconfig jeg var ude efter

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 02-08-04 19:07

Kim Jespersen skrev:

>Xp og det var Msconfig jeg var ude efter

Ja, og den findes i XP, men ikke i 2000 f.eks., så derfor er det
altid en god ide, at fortælle, hvad man bruger.
--
Knud

Fra : Kim Jespersen

Dato : 02-08-04 22:32

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ja, og den findes i XP, men ikke i 2000 f.eks., så derfor er det
> altid en god ide, at fortælle, hvad man bruger.

Ok hvis den ikk er i 2000, så er det rigtigt. Det skal jeg lave om på
til næste gang.

Hilsen
Kim