MS Windows
briani 27239
explorer.exe
Fra : Lowlander

Dato : 01-08-04 23:05

Hej Gruppe

Når jeg bruger mediaplayeren (9) Kommer der en meddelelse om at expolrer.exe
har fundet en fejl, og lukker. Der gebstartes ikke den lukker bare et sekund
og er så klar igen. Det eneste der mangler bagefter er mit printer ikin i
bundlinien. Mener det er når je har "winmx" åben, men måsk er det en
tilfældighed.

Nogen bud eller råd??

venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Fynbo

Dato : 02-08-04 05:17

"Lowlander" <Shimmer@lovenet.uk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og er så klar igen. Det eneste der mangler bagefter er mit printer ikin i
> bundlinien. Mener det er når je har "winmx" åben, men måsk er det en

Havde samme problem med den skodafspiller...
Jeg valgte at formattere skidtet og køre nu med standardafspilleren.

Fynbo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-08-04 13:38

Lowlander skrev:

> Nogen bud eller råd??

Har du installeret en codec-pakke for nylig? Jeg har nemlig
oplevet nøjagtig samme problem engang i forbindelse med Nimo
Codec Pack. Problemet forsvandt, da codec-pakken blev
afinstalleret.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Lowlander

Dato : 02-08-04 15:26

> [...]
> oplevet nøjagtig samme problem engang i forbindelse med Nimo
> Codec Pack. Problemet forsvandt, da codec-pakken blev

Mogens svarer

Har nogle codecs, divx total og sådan lidt. En ratmig så jeg kan lave mp3
filer. Men det har jeg haft længe. Jeg mener at MP9 er standard i XP

Venligst

Mogens Holm-Andersen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-08-04 15:49

Lowlander skrev:

> Har nogle codecs, divx total og sådan lidt.

Det kan godt være årsagen. Hvis der er noget, som kan lave koks
i en Windows-installation så er det codecs.

> Men det har jeg haft længe.

Okay. Hvis det lige pludselig er opstået med de samme codecs,
som du altid har haft, så er det muligvis ikke det.

> Jeg mener at MP9 er standard i XP

Jeg er ikke sikker, men det mener jeg også.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Fynbo

Dato : 02-08-04 16:13

> [...]
> som du altid har haft, så er det muligvis ikke det.

> Jeg er ikke sikker, men det mener jeg også.

Det er den ikke...
Version 8.00.00.4487 er den der er med i standardinstallationen..

Fynbo

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 02-08-04 16:15

Fynbo skrev:

> Version 8.00.00.4487 er den der er med i standardinstallationen..

Okay. Så huskede jeg forkert.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Lowlander

Dato : 02-08-04 21:14

> Okay. Så huskede jeg forkert.
>
> --
> Hilsen
> Madsen

Mogens svarer

Tak for deltagelsen, og de mange gode bud. Jeg prøver mig lidt frem. Jeg må
forstå det sådan at "Billl" ikke er ubetinget glad for for indblanding i
hans programmering.

venligst

Mogens Holm-Andersen