MS Windows
briani 27239
Drev i Win XP
Fra : B.S.

Dato : 26-07-04 23:00

hej gruppen..

Jeg har en ekstra Hard disk som jeg bruger i min laptop (IBM T41) - den
bliver "byttet" med min DVD/CD-RW drev efter behøv. Win XP plejer at
finder det nye drev uden problemer - så længe så godt.
For et par dage siden så jeg at D drev (ekstra hard disk) er ikke væk -
selv om jeg brugte mit DVD drev - hvis jeg skifter igen til HD - så
bliver det bare til F drev.

Mit spørgsmål er - hvordan fjerner jeg mit D drev (eller spøgelse drev
som jeg klader det *S*) - selv om jeg fjerner både mit dvd eller HD - så
kan man stadig se den.

Forklaringen er lidt kompliceret *S* - håber alligevel der er en der kan
hjælpe.

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-07-04 08:10

B.S. skrev:

>Jeg har en ekstra Hard disk som jeg bruger i min laptop (IBM T41) - den
>bliver "byttet" med min DVD/CD-RW drev efter behøv. Win XP plejer at
>finder det nye drev uden problemer - så længe så godt.

Bruger du USB-tilslutning til den løse harddisk?

--
Bertel

Fra : B.S.

Dato : 27-07-04 11:42

Bertel Lund Hansen wrote:

> Bruger du USB-tilslutning til den løse harddisk?

Nej - det gør jeg ikke. Jeg bruger det der hedder "drive bay unit" -
hard disk er "pakket" ind i en "drive bay unit" som kommer samme sted
som DVD drev. Fantastisk løsning - som ellers fungerer meget fint.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-07-04 12:58

B.S. skrev:

>Nej - det gør jeg ikke.

Jeg spørger fordi min far for nylig havde noget bøvl med at
drevbogstaver forsvandt for ham når han brugte USB uden at stoppe
apparatet på den pæne måde.

--
Bertel