MS Windows
briani 27239
Vinduer forsvinder ud af skærmen
Fra : Keld Villadsen

Dato : 23-07-04 12:38

Flere af mine programmer eks. IE forsvinder ud af skærmbilledet når jeg
åbner.

Hvordan får jeg de små djævle tilbage

m.v.h.

Keld

Fra : Leony

Dato : 23-07-04 12:52

"Keld Villadsen" <k_king_k@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Flere af mine programmer eks. IE forsvinder ud af skærmbilledet når
> jeg åbner.
> Hvordan får jeg de små djævle tilbage

Prøv at resette Windowspositionen, dette gøres i registreringsdatabasen:
http://www.winguides.com/registry/display.php/504/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Keld Villadsen

Dato : 23-07-04 12:51

Jeg kan ikke få linket til at virke - hvad skal jeg søge efter

Fra : Leony

Dato : 23-07-04 16:47

> Jeg kan ikke få linket til at virke - hvad skal jeg søge efter

Mærkeligt, det virker fint her (både Opera og IE).

Søg efter "reset window position internet explorer" i Google.

Fra : Keld Villadsen

Dato : 24-07-04 12:31

Tak det hjalp

Keld

Fra : Leony

Dato : 24-07-04 14:33

> Tak det hjalp

Fint og velbekom.

Fra : John

Dato : 23-07-04 13:24

"Keld Villadsen" skrev i en meddelelse

> Flere af mine programmer eks. IE forsvinder ud af skærmbilledet når jeg
åbner.

Måske virus...?

Mvh John

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-07-04 16:39

Keld Villadsen skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Prøv at checke dine skærmindstillinger.

Hvis du har defineret skærmen til at være f.x. 1600x1200 pixel - men kun
viser f.x. 640x480 så er en del udenfor skærmbilledet.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk