MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Programadgang accepterer ikke browservalg ~
Fra : none

Dato : 20-07-04 22:31

Jeg ønsker at bruge mozilla browser istedet for MS browser. Jeg har i
programadgang og standarder valgt brugerdefineret og hakket af i
mozilla, men hver gang jeg lukker og genåbner er der hakket af i
"nuværende browser".... MEGET irreterende.

HVordan sikrer jeg mig at det er mozilla der anvendes default ??

MVH

Jakob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 21-07-04 05:30

none skriver:

> HVordan sikrer jeg mig at det er mozilla der anvendes default ??

Du skal have IE til ikke at tjekke for om den er default browser og så
skal nok selv tage over.

Klaus (med Mozilla 1.6)
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : none

Dato : 22-07-04 00:31

> Du skal have IE til ikke at tjekke for om den er default browser og så
> skal nok selv tage over.

OG hvordan gør jeg det, jeg bliver ikke spurgt når IE starter op, den
starter bare op.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-07-04 05:05

none skriver:

> OG hvordan gør jeg det, jeg bliver ikke spurgt når IE starter op, den
> starter bare op.

Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Programmer -> Internet explorer
skal konttrollere at den er standardbrowser.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : none

Dato : 22-07-04 17:17

> Kontrolpanel -> Internetindstillinger -> Programmer -> Internet explorer
> skal konttrollere at den er standardbrowser.

Det var ikke det for dette felt var ikke hakket af !!

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 22-07-04 21:45

none skriver:

> Det var ikke det for dette felt var ikke hakket af !!

Hmmmm - pas

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : none

Dato : 22-07-04 22:42

> Hmmmm - pas

Ja det ser ud som om MS endnu engang har vist sig at være et ubehageligt
anmassende styresystem...

Men tak for forsøget

Jakob