MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP og Plextor brænder
Fra : Dan Knudsen [2000]

Dato : 20-07-04 10:20

Jeg kan ikke få XP til at annerkende min Plextor 12/10/32a brænder! XP
finder drevet som læsedrev men den indbyggede brænderfunktion i XP fungerer
ikke.

Der findes ikke en XP driver til drevet ifølge Plextor.com

Kan nogen hjælpe?

Dan

Fra : DonE

Dato : 20-07-04 10:27

"Dan Knudsen [2000]" <news@apart.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fungerer
> ikke.
>
> Der findes ikke en XP driver til drevet ifølge Plextor.com

Kan kun fortælle at jeg har samme brænder og jeg har ikke nogen problemer.

--

DonE

Fra : Ukendt

Dato : 20-07-04 11:53

DonE skrev den 20-07-2004 11:26:

> "Dan Knudsen [2000]" <news@apart.dk> skrev i en meddelelse

> fungerer

Her er da lidt firmware update
http://www.plextor.be/technicalservices/downloads/firmw_cdrec.asp?choice=CD-Recorders
(kører med V.1.10)

> Kan kun fortælle at jeg har samme brænder og jeg har ikke nogen problemer.

Jeg har heller ikke det problem

Vh Jast

Fra : Pophaar

Dato : 20-07-04 10:58

Brændere skal ikke bruge driver.

Fra : Leony

Dato : 20-07-04 12:13

> [...]

> Jeg kan ikke få XP til at annerkende min Plextor 12/10/32a brænder! XP
> finder drevet som læsedrev men den indbyggede brænderfunktion i XP

Prøv at installere et brænderprogram i stedet for den indbyggede
funktion.

Hvis du ikke har et, så kan du hente Nero her:
http://www.ahead.de/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Dan Knudsen [2000]

Dato : 21-07-04 09:52

Tak for tilbagemeldingerne jeg prøver at arbejde videre med problemet.

Jeg har opdaget at maskinen har fået orme kan de forhindre at drevet
indstalleres korrekt?

Dan

Fra : Leony

Dato : 21-07-04 14:32

> Jeg har opdaget at maskinen har fået orme kan de forhindre at drevet
> indstalleres korrekt?

Det tror jeg ikke, men skynd dig at give dyret en ormekur.