MS Windows
briani 27239
Media player og intet billede
Fra : Kim Jespersen

Dato : 19-07-04 13:22

Hej NG

Håber i kan hjælpe mig.
Idag begyndte min media Player 9 at opføre sig underligt. Jeg ved ikke
hvad jeg har lavet ved den, men når jeg starter en fil op, så er der
intet billede men i stedet siger den at den henter en licens og så
popper der en eller anden latterlig sex side op.

Håber i kan hjælpe mig for væk vil det ikke.

Kim

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 19-07-04 13:59

Kim Jespersen skrev i en meddelelse...
> [...]
> popper der en eller anden latterlig sex side op.
>
> Håber i kan hjælpe mig for væk vil det ikke.

Prøv at rense for spyware o.lign. med Spybot S&D[1], husk at opdatere
programmet inden du skanner.

[1] http://www.safer-networking.org/
--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express' måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix...

Fra : Kim Jespersen

Dato : 20-07-04 10:47

> Prøv at rense for spyware o.lign. med Spybot S&D[1], husk at opdatere
> programmet inden du skanner.
>
> [1] http://www.safer-networking.org/

Jeg har også 2 forskellige jeg kører regelmæssigt og efter jeg kørte den
ene igår, så virker det vist igen.
Takker for svaret

mvh
Kim