MS Windows
briani 27239
Hvor er boot.ini ?
Fra : Quadro

Dato : 16-07-04 20:04

Jeg leder efter boot.ini på min computer med WinXP pro. Den skulle ligge i
roden af mit c: drev men det gør den ikke. Alle skjulte filer og mapper er
viste. Og beskyttede operativ-system filer er vist.Jeg har søgt efter filen,
og har inkluderer skjulte filer og mapper i søgningen.

Hvordan kan jeg ikke have en boot.ini fil??

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 16-07-04 21:11

Quadro skrev:

> Alle skjulte filer og mapper er viste. Og beskyttede
> operativ-system filer er vist

Og det er du sikker på?
Hvad sker der, hvis du går ind i Control Panel > System > Advanced >
Settings i afsnittet 'Startup and Recovery' og klikker på knappen
'Edit' oppe i toppen? Det skulle gerne åbne Boot.ini.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Kispus

Dato : 17-07-04 01:12

> [...]
> Settings i afsnittet 'Startup and Recovery' og klikker på knappen
> 'Edit' oppe i toppen? Det skulle gerne åbne Boot.ini.

Eller hvad med at skrive: "Msconfig" i "kørboksen" ?
Mvh. John