MS Windows
briani 27239
Keyboard.sys
Fra : Torben Nielsen

Dato : 16-07-04 19:17

HEj i gruppen

Jeg har et problem med et DOS-program i Windows XP. Punktumet på det
numeriske tastatur, der i DOS virker som komma, har jeg i tidligere udgaver
af Windows (hvor man loadede keyboard.sys ved opstart) kunnet lave om med en
specieldesignet keyboard.sys. Dette kan jeg ikke finde ud af i XP.

Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan lave det om, så derfor:

Er der nogen der har en mulig løsning på mit problem?
- Hvor loader man keyboard.sy?
- Kan man klare det med en batfil?

Alt hjælp modtages med glæde.

På forhånd tak

Torben Nielsen

Fra : Pico

Dato : 16-07-04 22:49

Torben Nielsen wrote:
> [...]
>
> Det irriterer mig grænseløst at jeg ikke kan lave det om, så derfor:
>
> Er der nogen der har en mulig løsning på mit problem?

Prøv om nedestående ikke virker (oversæt selv):

Pico