MS Windows
briani 27239
WinXP og USB cd-rom-drev
Fra : Ostekongen

Dato : 10-07-04 15:57

Hej.

Mit eksterne cd-drev fungerer pludselig ikke på min laptop.

Hver gang jeg putter usb stikket i porten dukker
"sikker fjernelse af hardware"-ikonet frem nede i system tray.

Jeg har prøvet en del gange nu, at fjerne drevet og geninstallere det,
men uden held. Den vil simpelthen ikke.

Jeg har også opdateret Windows fuldstændigt, jeg aner ikke hvad
jeg mere kan gøre. Det har altid virket, og er pludselig, uden videre,
holdt op med det.

Det er ret kritisk, da jeg ikke har cd-drev i computeren :(

Nogle gode råd?

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Pophaar

Dato : 10-07-04 17:13

Prøv et gendannelsespunkt.

Fra : Ostekongen

Dato : 10-07-04 21:05

> Prøv et gendannelsespunkt.

Øhh, hvordan det?

--
Mvh. Ostekongen

Fra : Pico

Dato : 10-07-04 23:04

Ostekongen wrote:

> Øhh, hvordan det?

Start/programmer/tilbehør/systemværktøjer/systemgendannelse så er
du der og beskrivelsen er bedre end jeg kan formulere det
Pico