Ny udstødning??
Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 07-05-01 10:26

Hej igen.

Jeg var lige fluks nede hos MC-Hjørnet på Roskildevej for at købe mig
nogle nye bremseklodser.
Efterhånden var det nærmest metal mod metal så det var tiltrængt. 300 kr
iøvrigt for 2 sæt.
Nå nok om det. Mens jeg betaler tilbyder den venlige ekspedient mig en
udstødning til min AREA51
som der er en eller anden der IKKE har hentet. Nærmere bestemt en
Giannelli ECO 31304E som passer til
min model. I kataloget står den til 2495 Kr men han vil gerne sælge den
for 2000. Er det værd ar overveje??
Hvor meget 'skud' kommer der mere på mopeden? Skal der gøres noget andet
end at hælde den på ( omdyses )?
Og er prisen rimelig. Jeg var inde på Giannelli's hjemmeside, og der
står den til 2403 så helt ved siden af er det
vel ikke. Eller er det muligt ( hvis det er aktuelt ) at presse ham lidt
på prisen.

MVH Anders ( som nyder det gode vejr )

Fra : Christian

Dato : 07-05-01 11:21

> [...]
> Giannelli ECO 31304E som passer til
> min model. I kataloget står den til 2495 Kr men han vil gerne sælge den

Overhovedet ikke, det er da fuldstændigt vildt dyrt ???

> Hvor meget 'skud' kommer der mere på mopeden?

hmm lidt mere måske, kender ikke den udstødning, men den ser ikke ligefrem
vild ud

Skal der gøres noget andet
> end at hælde den på ( omdyses )?

nej

> [...]
> står den til 2403 så helt ved siden af er det
> vel ikke. Eller er det muligt ( hvis det er aktuelt ) at presse ham lidt

Hvis du vil ofre 2000,- på den, så køb dig et nyt cylinderkit og en anden
udstødning, så får du ca. det dobbelte for pengene
Hvis du vil have en fed udstødning så tag et kig på Top Performance Nardo,
den er lækker og kører kanon. Donati får nogle hjem på www.scooter-racing.dk
de kommer nok til at ligge omkring 15-1600,-

Mvh Christian