MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Fjerne irriterende slet besked
Fra : Salmack

Dato : 04-07-04 15:00

Hver gang man sletter et link fra startmenuen, så spørger
den om man er sikker på, at man vil slette, da det vil
påvirke alle brugere på computeren.

Da jeg er eneste bruger på computeren er dette meget
irriterende at skulle gøre hver gang.

Kan det slås fra?

Mvh. Salmack

Fra : Ukendt

Dato : 04-07-04 15:33

Salmack skrev den 04-07-2004 15:59:
> [...]
> den om man er sikker på, at man vil slette, da det vil
> påvirke alle brugere på computeren.
>
> Da jeg er eneste bruger på computeren er dette meget

Ved ik om det hjælper ifbm. andre users (som ikke er der) men: hklik på
papirkurven/Egenskaber/Fjern flueben i : display delete confirmation dialog

Så har jeg ingen delete-spørgsmål i hverken mapper eller startmenu

winXP UK sp1 -eneste bruger
VH Jast

--
Traveller, there are no paths. Paths are made by walking

Fra : Salmack

Dato : 06-07-04 22:41

> Ved ik om det hjælper ifbm. andre users (som ikke er der) men: hklik på
> papirkurven/Egenskaber/Fjern flueben i : display delete confirmation
dialog

Nope, den spørger stadig

Mvh Salmack