MS Windows
briani 27239
Gendannelsespunkter i XP, kan oprette men ~
Fra : Bjarne

Dato : 01-07-04 18:15

Jeg har ingen problemer med at oprette gendannelsespunkter og alt ser ud til
at virke perfekt, men får jeg behov for at gendanne, virker ingen af
punkterne.

Ved et hvert forsøg med forsksellige punkter får jeg efter
gendannelsesproces er sket beskeden, der er ingen ændring udført på
computeren, forsøg med et nyt gendannelses punkt.

Hvad kan jeg gøre for at få gendannelsesmuligheden igen.

Jeg bruger Windows XP PRO DK SP1 med alle i windows update viste
opdateringer installeret, straks der er mulighed.

Har scannet med Spybot S&D ingen bots fundet. Har scannet med Norton
antivirus, ingen virus fundet.

Håber på jeres hjælp

Bjarne

Fra : Calle.

Dato : 01-07-04 21:38

Bjarne wrote:
> [...]
> opdateringer installeret, straks der er mulighed.
>
> Har scannet med Spybot S&D ingen bots fundet. Har scannet med Norton

du skal så langt tilbage i punkterne hvor der er lavet ændringer. Normalt
kan du se hvad der er sket hved hvert gendannelsespunkt

--
Calle.