Afspil bestemt lyd i Outlook 2003
Fra : Rikke og Michal

Dato : 11-08-04 07:08

Er det ikke muligt i Outlook 2003 og få den til at
afspille en bestemt lyd fil når man får post?

Jeg fik dette svar i dk.news.internet.software.mail+news

>Det finder du under lyde i kontrolpanelet. Der er en lyd til "Ny
> postmeddelelse".
>
> Hans

Men det ser ikke ud til det virker i Outlook 2003.
Når jeg slår "tilbagemelding med lyd" til i Outlook 2003
så kommer denne besked her:
( Hvis du vil aktivere tilbagemelding med lyd, skal du installere
tilføjelsesprogrammet Micorsoft Office-lyde.)
Det siger jeg så ja til, men når man så vil hente filen på:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=C8BB981D-2A23-4D1A-8310-457C733BE290&displaylang=da
og installere den, er den kun til 2000 og 2002.

Rikke og Michal

Fra : Viktor Andersen

Dato : 11-08-04 21:26

Den er p.t.kun som en integreret cab fil på installations cd'en til Office
2003.

Microsoft har endnu ikke lagt den separat ud på nettet til download.

Viktor

Fra : Rikke og Michal

Dato : 12-08-04 11:19

Viktor Andersen wrote:

> Den er p.t.kun som en integreret cab fil pe installations cd'en til
> Office 2003.
>
> Microsoft har endnu ikke lagt den separat ud pe nettet til download.
>
> Viktor

Tak for det
Så må vi bare vente lidt endnu

Mvh

Rikke og Michal

Fra : Gevaldi.

Dato : 12-08-04 13:34

Rikke og Michal skriblede:

> Tak for det
> Så må vi bare vente lidt endnu

Nu kender jeg ikke Outlook 2003, men i
alle andre versioner af M$ det være sig
OE og Outlook går man via kontrolpanel
og under lyde eller multimedia fortæller
man hvilken lyd man vil have afspillet når
man modtager post.

--
/Gevaldi

Fra : Rikke og Michal

Dato : 12-08-04 14:46

Gevaldi. wrote:

> [...]
> OE og Outlook går man via kontrolpanel
> og under lyde eller multimedia fortæller
> man hvilken lyd man vil have afspillet når

Prøv og se først i tråden.

Mvh

Rikke og Michal

Fra : Janner

Dato : 12-08-04 15:15

> [...]
> OE og Outlook går man via kontrolpanel
> og under lyde eller multimedia fortæller
> man hvilken lyd man vil have afspillet når

Jeg kører outlook 2003 UK version ..... og der er ingen problemer med ændre
lyder via kontrol panalet som beskreven ??

Hygge

Jan