Upload billeder med asp?
Fra : Anders Aalykke

Dato : 29-07-04 22:29

Hvordan uploader man billeder med asp via http?

Mvh.
A.Aalykke

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-07-04 07:10

Anders Aalykke wrote:

> Hvordan uploader man billeder med asp via http?

Du kan bruge en komponent som fx ASPUpload, men der findes også scripts,
der kan uploade uden brug af komponenter. Jeg kan dog pt. ikke finde det
bookmark, som jeg troede, at jeg havde gemt, så du må nok ty til Google for
at finde det.

--
Jesper Stocholm http://stocholm.dk

Min bror søger et møbleret værelse i Kbh. til fremleje fra 1.september til
31.december. Han er politimand i Kbh. Er du interesseret, så skriv til mig.

Fra : pepss

Dato : 30-07-04 08:01

"Jesper Stocholm" skrev

> [...]
> der kan uploade uden brug af komponenter. Jeg kan dog pt. ikke finde det
> bookmark, som jeg troede, at jeg havde gemt, så du må nok ty til Google

det skulle vel ikke være
http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=107

--
Pepss
Den ordblinde der prøver at blive webdesigner

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-07-04 08:41

pepss wrote:

> "Jesper Stocholm" skrev

> for
>
> det skulle vel ikke være
> http://activedeveloper.dk/artikler/default.asp?articleid=107

Nej, det er ikke den (det var fra et eller amerikansk website), men dette
forslag er det suverænt korteste eksempel jeg endnu har set til upload af
data via http.

Fra : Jacob ..

Dato : 30-07-04 10:05

http://www.aspsmart.com - Rigtig god komponent !

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-07-04 10:53

Jacob .. wrote:

> http://www.aspsmart.com - Rigtig god komponent !

Du svarer på det forkerte indlæg - eller også har du ikke læst, hvad jeg
har skrevet.

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 01-08-04 19:00

Jesper Stocholm wrote:
> [...]
> bookmark, som jeg troede, at jeg havde gemt, så du må nok ty til Google for

Denne her, så?

http://www.asp101.com/articles/jacob/scriptupload.asp

Den har jeg i hvert fald brugt, med stor success. Man skal bare huske,
at er Upload() metoden i FileUploader kørt, så skal alt formdata tilgås
gennem FileUploader.Form (inkl. alm. strenge og den slags).

--
Jakob Møbjerg Nielsen | Nordvestjysk Brass Band - http://nvbb.dk
jakob@dataloger.dk | Vinder af 1. division